.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

شتر در خواب بيند پنبه دانه ! رضا پهلوي هم مثل منافقين خواب بازگشت به ايران را ديده و گفته « كشورهاي جهان براي اعتراض به سركوب حكومت سفراي خود را از ايران خارج كنند. » مريم رجوي همسر سازماني سركرده منافقين هم به آسوشيتدپرس گفته روند آشوب ها تا « سقوط حكومت در ايران ادامه خواهد يافت . » درعين حال بني صدر كمي احتياط كرده و با ابراز ترديد نسبت به فروپاشي مدعي شد « مشروعيت نظام به پايان رسيده اما 3 عامل باعث بقاي حكومت در ايران است ; عايدات نفتي نيروي سركوب و وحشت . » اين عناصر فراري 31 سال است كه به اين خواب هاي آشفته دل خوش كرده اند.

صهيونيست ها آنقدر گداي رابطه با ايران هستند كه حتي از يك پيام اشتباه هم خوشحالي مي كنند. به گزارش خبرآنلاين هفته گذشته در آخرين روز سال ميلادي يك روزنامه اسرائيلي نوشت : مقامات فدراسيون فوتبال ايران در حركتي عجيب و به اشتباه به فدراسيون فوتبال اسراييل سال نو ميلادي را تبريك گفتند! به نوشته اين روزنامه اين اي ميل مربوط از طرف محمد اردبيلي مسئول بخش بين المللي فدراسيون فوتبال ايران فرستاده شده است . در پي اين اي ميل از سوي يك شبكه راديوي اسرائيلي با آقاي اردبيلي تماس تلفني گرفته مي شود كه وقتي او متوجه شده كه از اسراييل تماس گرفته شده گفته است كه ايميل ارسال شده اشتباه بوده و نمي تواند صحبت كند و تلفن را قطع كرده است . اين روزنامه اسرائيلي خبر داده كه با اين حال رئيس فدراسيون فوتبال اسرائيل در اين باره گفته است كه از اين پيام تبريك بسيار خوشحال شده و سپاسگزار است . گيل لبانوني در اي ميلي كه در پاسخ به فدراسيون فوتبال ايران فرستاده نوشته است : « سال نورا به همه شما آدم هاي خوب در ايران تبريك مي گوييم » . اين آقاي گيل لبانو كه به يك اشتباه دل خوش كرده حتما خبر دارد كه قلب هاي ايرانيان پر از نفرت نسبت به صهيونيست هاي اشغالگر است .

وزير امورخارجه يمن گفت تا زماني كه ايران شورش هاي شمال يمن را محكوم نكند با تهران گفت وگويي نداريم . به گزارش عصر ايران ابوبكر القربي در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن اظهار داشت : صنعا از تهران مي خواهد تا با اتخاذ موضعي شفاف شورش در شمال يمن را محكوم كند. چيزي كه وزير خارجه يمن نام آنرا شورش گذاشته اعتراض مردم شمال يمن به كشتاري است كه دولت صنعا به كمك آمريكا و عربستان در اين منطقه به راه انداخته است .

نيروهاي ويژه مرزي ارتش جديدالتاسيس عراق در مرزهاي عراق با مناطق شمال خوزستان به حالت آماده باش درآمدند. به گزارش خبرنگار « تابناك » از مناطق مرزي جنوب يك گروه از نيروهاي ارتش جديدالتاسيس عراق به نام نيروهاي ويژه « المغاوير » با تجهيزات كامل انفرادي از منطقه شمالي استان بصره به منطقه مرزي استان « ميسان » عراق با مرزهاي شمال استان خوزستان رهسپار شده اند. اين نيروها كه در نزديكي مرزهاي منطقه فكه به حالت آماده باش درآمده اند از تجهيزات انفرادي آمريكايي سود مي برند اما فاقد مهمات و اسلحه سنگين از جمله تانك هستند. اين نيروها در سيصد متري مرزهاي ايران و عراق در منطقه فكه مستقر شده اند و واحدهايي از آنها پشت سر اين نيروها درحالت آماده باش هستند. يكي از فرماندهان عراقي گفته است : اين نيروها به دنبال وضعيت پديد آمده بر سر يكي از چاه هاي نفتي منطقه فكه به اين منطقه فرستاده شده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.